وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، پانول براندو 50ساله قاتل و متجاوز بد نام کانادایی پس از انجام اعمال فجیع با دو دختر محصل در حالی که مدت محکومیت خود را می‌گذراند با پیشنهاد عجیب خود خبر ساز شد. 

 

او در زندان از همدست و هم جرم خود به نام کارلا هومولکا درخواست ازدواج کرد و از مسئولان زندان خواست که اجازه دهند آنان در هر ماه دو روز یکدیگر با ببینند. 

 

کارلا هومولکا 30ساله به عنوان همدست و همسر وی در آدم ربایی و تجاوز منجر به مرگ مبادرت داشت و همچنین شاهد تجاوز و قتل خواهر خود توسط پانول بوده است. 

 

به گزارش این خبرگزاری کریستین فرنچ 15 و لینزا ماهفی 14ساله در سال 1990 توسط پانول پس از تحمل شکنجه و تعرض جنسی وحشیانه به قتل رسیدند. 

 

پانول در پرونده خود بیش از ده‌ها مورد تجاوز و جرایم جنسی و همچنین قتل دارد که در زندانی در کانادا به سرمی‌برد. 

 

به گزارش این خبرگزاری حکم آزادی مشروط پانول براندو برای تاریخ 17فوریه سال2015 در دادگاه مطرح شد که به دلیل مجرم خطرناک بودن و بد نامی وی تأیید نشد. 

 

 

نتهای پیام/ 

 

منبع. باشگاه خبرنگاران

: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 207526
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید