وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرهنگ مرزبانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر اعلام داشت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی از یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور مبنی بر ربایش دختر 21 ساله و انتقال وی به کرمانشاه جهت اخاذی از خانواده‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: در حکم نیابتی صادره از دادگاه تصریح شده، "مراد" به اتهام آدمربایی جلب شود و در صورت مخفی شدن با حصول اطمینان از حضور با اذن ورود به منزل در طول شبانه روز وارد و نسبت به جلب متهم اقدام شود. 

 

مرزبانی تاکید کرد: اخبار حاکی از آن بود که متهم فردی باهوش و بسیار محتاط بوده و از چندین خط تلفن برای اخاذی استفاده می‌کند. 

 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: طبق برنامه‌ریز‌های شاکی با خانواده دختر ربوده شده، قرار ملاقات برای آزادی دختر 21 ساله تعیین می‌شود، که پلیس با محاصره محل متهم را به همراه فرد دیگری که به نظر می‌رسید محافظ بوده، ‌دستگیر می‌کند. 

 

این مقام مسدول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران محل اختفای دختر ربوده شده را شناسایی و با اعزام اکیپی به محل دختر 21 ساله که درمنزلی نگهداری می‌شد، سالم آزاد می‌کنند. 

 

گفتنی است، سرانجام مشخص می‌شود دختر دانشجوی ربوده شده با آدمربا در گذشته رابطه دوستی داشته است. 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع. باشگاه خبرنگاران

: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 207623
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید