وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:
صدور گواهی ازدواج موقت توسط عاقدین غیر قانونی
 
گروه قضایی- امروز اولین نشست خبری کانون ازدواج و طلاق با حضور خبرنگاران انجام شد.در این نشست علی مظفری نائب رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق به ریشه‌یابی افزایش طلاق در کشور و آمارهای ازدواج و طلاق‌های انجام گرفته در کشور پرداخت.
 
نایب رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه اگر بخواهیم با نگاه کارشناسی و تجربی به این مقوله نگاه کنیم به چند نکته قابل تامل برمی‌خوریم تاکید کرد: ریشه‌ای‌ترین و بزرگترین معضل در امور خانواده نداشتن متولی خاص در زمینه خانواده در نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم.که در این زمینه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهادی مطرح کردیم مبنی بر اینکه نام وزارت ورزش و جوانان را به وزارت ورزش وخانواده تغییر دهند. به دلیل اینکه خانواده به عنوان یک نهاد به جامعه معرفی شود. باوجود فرهنگ غنی هم در زمینه ملی و دینی ولی در زمینه خانواده با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.   ......

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
 دختر جوانی که توسط یک پسر جوان که خودرو زانتیا سوار می‌شد فریب خورده بود داستان زندگی‌اش شرح داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شب و روز شیدا، شیدایی شده بود. از بس ضرب و تقسیم کرده بود و بازهم تو ذهنش پول اضافه آورده بود کیف می کرد. تو دانشگاه هم مدام سر کلاس ها فقط زل می زد به چهره استادان و حواسش آنجا بود و نبود. چهره سعید پیش رویش بود که طبق عادتی انگار مادرزادی دستی به موهای بلند و خرمایی اش که با نسیمی افشان می‌شد می‌کشید و چنان لبخند به لب می‌آورد که هر بدقلق مشکل پسندی هم از چهره‌اش چیزی جز دلنشینی نصیبش نمی‌شد.
 
بیست و هشت، نه ساله جوانی بود خوش پوش که همیشه بوی ادوکلن‌های جورواجورش می‌خلید تو دماغ و لحنش وقتی همراه می‌شد با لبخند ملیحش تردیدی به دل راه نمی‌دادی که چقدر در جوارش بودن و همصحبت شدن با او لذت بخش و آرامش دهنده است.
 ............

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

یک وکیل دادگستری، یکی از علل افزایش طلاق در جامعه را فقدان مهارت‌های زندگی برای زوجین دانست.

حسن مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، اظهار کرد: در ازدواج با مسائل حقوقی همچون مهریه، شرایط ضمن عقد و ... مواجه هستیم که علاوه بر کسب مهارت‌های زندگی باید زوجین قبل از ازدواج در خصوص این مسائل نیز از مشاوران حقوقی استفاده کنند.

این وکیل دادگستری با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه مهریه گفت: طبق اسناد موجود در بسیاری از پرونده های خانوادگی، مهریه ملاکی برای خوشبختی نیست و چه بسیار زوجینی که برای رهایی از دشواری‌های زندگی مجبور به بخشیدن مهریه می‌شوند.   .......


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

معاون قضایی رییس کل دادگستری خوزستان از محکومیت یکی از مدیران شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان استان، نتایج حاصل از آزمایش‌های آب مناطق پردیس و عین دو در تابستان سال جاری حاکی از آلودگی آب این مناطق به میکروب‌های بیماری‌زا در مدت مذکور بوده است.    .......


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

یک وکیل دادگستری، تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی رییس‌جمهوری را اقدام بسیار مثبتی دانست و گفت: این منشور به موضوع کرامت انسانی و برابری زن و مرد توجه ویژه‌ای داشته است.   .......


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

در اجرای اصل 142 قانون اساسی وضعیت دارایی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و وزیران اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی رئیس‌جمهور سابق بررسی شد و افزایش نیافتن دارایی آنان به تأیید رئیس قوه قضاییه رسید.   .....


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: برای نقل و انتقال خودرو مردم باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند؛ زیرا با توجه به متن قانون این موضوع منحصرا در

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: برای نقل و انتقال خودرو مردم باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند؛ زیرا با توجه به متن قانون این موضوع منحصرا در دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا دشتی اردکانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مورد نقل و انتقال خودرو، اظهار کرد: مردم برای نقل و انتقال خودرو با توجه به قانون باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند. همچنین در دیدار اخیری که با آیت‌الله آملی لاریجانی داشتیم ایشان تاکید داشتند با توجه به متن قانون منحصرا نقل و انتقال خودرو باید در دفتر اسناد رسمی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در نیروی انتظامی تنها توزیع پلاک انجام می‌شود.

رییس کانون سردفتران و سردفترداران خاطرنشان کرد: این سازمان این آمادگی دارد که دفاتر اسناد رسمی را در مراکز توزیع پلاک مستقر کند، اما متاسفانه نیروی انتظای هنوز آمادگی خود را در این راستا اعلام نکرده است.

دشتی اردکانی خاطرنشان کرد: در چند شهرستان گفته شده بود که برای نقل و انتقال خودرو نباید به دفترخانه‌ها مراجعه کنند، در حالی که اینگونه نیست. در بودجه سال 93 نیز مالیات نقل و انتقال خودرو درج شده که مردم باید این میزان مالیات را پرداخت کنند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در قانون تصویب شده که سند باید در دفتر اسناد رسمی تنظیم شود. برگ سبز نیز جزو اسناد رسمی محسوب نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگ سبز برای توزیع پلاک است و سند رسمی برای انتقال خودور باید تنها در دفتر اسناد رسمی صورت گیرد. اسنادی سند رسمی هستند که در اداره ثبت در حدود مقررات قانون سند تنظیم شوند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران ادامه داد: به دلیل اینکه ثبت اسناد به صورت الکترونیک انجام می‌شود شکایت مردم از دفترخانه‌ها در سه ماه اخیر کاهش پیدا کرده است.

وی درباره مزایای ثبت آنی گفت: ثبت آنی دارای مزایای بسیاری است، از جمله آنها جلوگیری از جعل اسناد می‌باشد و طبق آماری که ما داریم در بازه زمانی 26/ 6/ 92 الی 18/ 10/ 92 بیش از 5 میلیون و 8 هزار و 491 سند در سیستم ثبت آنی ثبت شده است. بنابراین از تعداد 7 هزار و 28 دفترخانه فعال، بازرسی از طریق سیستم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی موارد در ثبت سند کنترل می‌شود و این باعث شده که تخلفات کاهش پیدا کنند. سامانه پیامکی برای انجام این امور باید انجام پذیرد تا مردم در جریان ثبت الکترونیک نهایی قرار گیرند.

دشتی اردکانی با بیان اینکه فصل‌الخطاب سند رسمی قانون است، گفت: نه من می‌توانم در این راستا صحبت کنم و نه فرد دیگری؛ بنابراین باید در این زمینه اطلاع‌رسانی شود. همچنین قانون موارد لازم را در این زمینه تعریف کرده است.

وی با اشاره به آماری که وزیر دادگستری در مورد درآمد دفترخانه‌ها اعلام کرده بود گفت: درآمد دفترخانه‌ها میلیاردی نیست. اولین درآمد آنها مربوط به حق ثبت است که واریز خزانه می‌شود، دومین درآمد در مورد مالیات نقل وانتقال خودرو است که این درآمد نیز به خزانه واریز می‌شود، تنها درآمدی که برای دفترخانه‌های می ماند حق‌التحریر و ارزش افزوده است؛ بنابراین از این مبلغ نیز 15 درصد برای دفترداران هزینه می‌شود، 10 درصد برای کانون سردفتران و سردفتریاران و 10 درصد برای مالیات و 15 درصد برای پاداش کارکنان اختصاص می‌یابد. بنابراین از 8.5 میلیون تومانی که گفته شده است تنها 4 میلیون و 250 هزار تومان برای دفترخانه باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 622 سند برای اتباع خارجی ثبت کرده‌ایم، گفت: در گذشته اطلاع نداشتیم که چند سند برای اتباع خارجی ثبت می‌کردیم، اما اکنون از ریزآمار اطلاع داریم حتی از درآمد دفاتر در سراسر کشور مطلع هستیم.

دشتی‌اردکانی با اشاره به دفترخانه‌هایی که توانسته‌اند بیشترین سند را صادر کنند، گفت: بالاترین آمار برای ثبت اسناد مربوط به استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و کمترین آمار مربوط به ایلام و کهکیلویه و بویراحمد است. بالاترین اسناد صادر شده در کشور که حدود 50 درصد را تشکیل می‌دهد مربوط به اسناد وکالت است و دومین رتبه در رابطه با این موضوع را اسناد بیع با 26 درصد به خود اختصاص داده‌اند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در حال حاضر می‌توانیم از جعلی بودن و نبودن شناسنامه‌ها مطلع شویم که این اقدام اکنون به صورت پایلوت در استان‌ قزوین آغاز شده است و هویت فرد از طریق کامپیوتر مشخص می‌شود. تنها در این راستا کافی است که شماره شناسنامه و کد ملی را در سیستم درج کنیم تا از جعلی بود یا نبودن شناسنامه مطلع شویم و امیدواریم این اقدام در سراسر کشور صورت گیرد.

وی بیان کرد: مراجعات مردم برای شکایت از دفترخانه‌ها در دو سه ماه اخیر به حداقل رسیده است. بیشترین گلایه‌ها در این زمینه این بود که چرا ثبت سندهای‌شان طولانی شده است که در حال حاضر به دلیل اینکه تمامی اقدامات به صورت الکترونیکی است تخلفات به حداقل رسیده است و اگر به سامانه شهرداری و وزارت کشاورزی متصل شویم این تخلفات نیز کمتر خواهد شد.

دشتی‌اردکانی گفت: هیچ چیز در دفاتر اسناد رسمی به صورت دستی ثبت نمی‌شود و در حال حاضر 7 هزار و 26 دفتر اسناد رسمی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و برای اینکه آرامش در کشور زیاد شود رابطه اجتماعی مردم را به رابطه حقوقی تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام

 

برگرفته از ایسنا

دفاتر اسناد رسمی صورت می‌گیرد.   .....

: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
طی سالیان اخیر به تقلید از حقوق غرب و برخی از كشورهای آمریكایی در اسناد ازدواج، زوجین مبحثی تحت عنوان شرط ضمن عقد یا عقد خارج لازم عنوان می شود، مبنی بر اینكه ضمن عقد نكاح، زوجه شرط می كند، هر گاه طلاق بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوءاخلاق و رفتار وی نبوده، زوج موظف است تا نصف دارایی موجود خود را كه در ایام زناشویی با او به دست آورده یا معادل آن را طبق نظر دادگاه بلاعوض به زوجه منتقل كند.

این شرط به طور چاپی و پیش نویس در اسناد مذكور تدارك دیده شده و در آغاز زندگی مشترك به محض انعقاد عقد نكاح و به طور آگاهانه و یا ناآگاهانه قبول و امضا می كنند كه از آن به عنوان شرط تنصیف دارایی زوج و تعهد به انتقال دارایی به زوجه در زمان طلاق یا شریك زندگی یاد می شود، صرف نظر از این كه تصمیم گیری مبتنی بر اراده واقعی زوج در مانحن فیه در هنگام انعقاد عقد نكاح با مشكلات خاصی رو به روست و با قرار گرفتن زوج در فضای عاطفی و صمیمی، همسر آینده خویش و خانواده وی، وجود افراد شخیص، ریش سفیدان و بزرگان در مجلس عقد نكاح و نقطه نظرهای آنان و پرهیز زوج از چانه زنی و مناقشه در اوایل زندگی و نبود اموال قابل توجه در هنگام نكاح و معاذیر دیگر، اراده واقعی زوج را تحت الشعاع قرار داده و مشارالیه را مجبور به قبول شرط مزبور می نماید و حتی دیده شده زوجی كه از آثار حقوقی شرط مذكور اطلاعی نداشته، به صرف امضای ذیل آن به آثار ناشی از آن تن می دهد و برخی از زوجین نیز تصور می كنند كه امضای تمامی شروط مذكور در سند ازدواج یك امر الزامی و اجباری بوده و چاپی بودن این شرط نیز در سند ازدواج دركنار سایر شروط، این شبهه را برای چنین افرادی تقویت می نماید و از نظر حقوقی صحت و نفوذ چنین شرطی كه موضوع آن در آینده مجهول و مبهم بوده و شراكتی را بر سرمایه نامشخص و احتمالی به وجود می آورد، مورد تردید حقوقدانان صاحب نظر قرار گرفته است.
...............

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
قانون، عسر و حرج زوجه را دلیلی برای جدایی او از همسرش دانسته است
  • زمانی که فناوری ها عامل به هم ریختگی خانواده ها می شوند

روند كاهش زمان زندگی زناشویی در ایران نگران‌کننده است. خزان زودرس در زندگی مشترك دلایل مختلفی دارد. آمارهای فعلی ما حاکی از آن است که عمر زندگی مشترک بسیاری از کسانی که ازدواج می کنند، تنها 5 سال است! از عواملی که از دلایل طلاق شمرده می شود، اعتیاد به مواد الکلی و مخدر، خیانت یا حس خیانت است.

به نظر می رسد که نهاد خانواده، نهادی سخت و غیر قابل نفوذ است. مباحث مربوط به نهاد خانواده بیشتر از این که تحت تاثیر نگرش قانون باشد،می بایست ذیل توافق و دوستی حل و فصل شود. به این دلیل که پای حقوق در این میان تنها در ابتدا و انتهای رابطه می تواند معنی دار باشد و مناسبات داخل خانواده بیشتر تحت تاثیر اخلاق و دایرمدار محبت می باشد.

طلاق از جمله پدیده های شومی است که هر فرد نسبت به آن اعلام انزجار خواهد کرد. در احادیث و روایات ما نیز از وقوع چنین رخداد نامبارکی به عنوان یک ضد ارزش و مسئله ای اسفبار یاد شده است. خانواده ریشه ابتدایی و اولیه تشکیل دهنده ساختار جامعه است. هر جامعه ای نیاز به وجود خانواده های با اخلاق و مفید برای اجتماع است. تزلزل و از هم پاشیدگی در این بنیان در دراز مدت ضربات جبران ناپذیری را به جامعه انسانی وارد خواهد کرد. طلاق و جدایی همسران از یکدیگر باعث این گسست در خانواده ها خواهد شد. در زمینه مسایل مرتبط با طلاق و به ویژه عدم دلبستگی به زندگی مشترک و خیانت گفت وگویی با آقای حمید قهوه‌چیان، وكیل دادگستری و كارشناس ارشد حقوق خصوصی پرداختیم.

اگر از قباله‌های ازدواج كه زوج طبق شرایطی به همسرش وكالت طلاق می‌دهد بگذریم، وقوع عسر و حرج برای زوجه از اصلی‌ترین دلایل قانونی برای جدایی از او تلقی می‌شود، به عنوان سوال اول بفرمایید تعریفتان از عسر و حرج چیست؟

...........

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

نیمه شب به سپیده دم دست می‌داد و خواب همچنان از من می‌گریخت، گلدان شمعدانی روی چهار پایه ی سبک و کهنه پشت پنجره با باد و ماه می‌لرزید، دلشوره های بی‌خوابی می‌آمدند و می‌رفتند و گلدان با توفان سحرگاهی بهاری، بی‌قراری می‌کرد، حتماً خوابم برده بود که با صدای شکستن گلدان از جای پریدم، از پنجره به بیرون نگاه کردم، شمعدانی روی زمین میان خاک‌ها و تکه های سفال جان می‌داد، خسته از بی‌خوابی به بستر بازگشتم، گرداب رویا و خواب و خاطره مرا در خود فرو برد.....


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

حدود مسئولیت پزشکان در جراحی‌های زیبایی کجاست ؟

سلامت نیوز : یکی از حرفه‌های موجود در جامعه پزشکی ، جراحی است که با سلامتی و حیات انسان سر وکار دارد. قواعد مسئولیت در این مشاغل به نحوی تدوین شده‌اند که از یک سو چنان سخت‌گیرانه نباشند که تمایل افراد را در برعهده گرفتن این مشاغل کم کنند و از سوی دیگر حقوق بیماران را تامین کنند و دست پزشکان را بر اعمال هر آسیبی بر بیماران باز نگذارند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از حمایت ؛ به همین دلیل، نوعی وضیعت بینابینی و تعادل میان حقوق بیماران و کادر درمانی پیش‌بینی شده است. اما در میان مشاغل پزشکی، جراحی‌های زیبایی موضوع تنش ‌برانگیزی هستند که نحوه تعیین مسئولیت در آن ها جای سوال دارد. برای بررسی این موضوع به گفت‌وگو با دکتر محمود عباسی پرداخته‌ایم که رییس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر انجمن علمی حقوق پزشکی ایران است و یکی از متخصصان اخلاق و حقوق پزشکی محسوب می‌شود.......


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

برای اثبات ادعای اعسار، مدعی باید حداقل چهار شاهد را به دادگاه معرفی کند، شهود باید از وضع معیشتی و زندگی او مطلع باشند و در استشهادیه به مشخصات، شغل، نحوه گذران زندگی و عدم تمکن مالی مدعی اعسار شهادت دهند....


ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: از سازمان سنجش درخواست کردیم تا نتایج آزمون وکالت را چند روز دیگر اعلام کند.
 
بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این درخواست برای تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال 92، اظهار کرد: هدف از این درخواست این است که میان اعلام کلید سئوالات و نتایج این آزمون فاصله‌ای وجود داشته باشد تا اگر احیانا از سوی داوطلبان نظری در مورد کلید سوالات مطرح شد،‌ آن را بررسی کنیم.
 
وی یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز اعلام نتایج با تاخیر صورت می‌گرفت و یک ماه پس از اعلام کلید سئوالات در سایت، نتایج آزمون اعلام می‌شد تا اگر نسبت به پاسخ سئوالات مطلبی بیان می‌شد با طراحان سئوال بحث و گفت‌وگو صورت گیرد و مشکل حل شود و زمانی که مطمئن می‌شدیم پاسخ سوالات هیچ ایرادی ندارد نتایج را اعلام می‌کردیم.
 
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) ادامه داد: از آنجا که کلید سئوالات آزمون وکالت سال 92 چند روز است که بر روی سایت سنجش قرار گرفته است از سازمان سنجش تقاضا کردیم تا نتایج با تاخیر اعلام شود.
 
کشاورز گفت که سعی‌مان را می‌کنیم تا اواخر هفته جاری نتایج آزمون وکالت سال 92 اعلام شود.
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

قانون برای اینکه حق به درستی به صاحب حق برسد و با پیش‌بینی این مورد که ممکن است یک قاضی مانند هر انسان دیگری دچار خطا و اشتباه شود، تدبیری را اندیشیده است تا عدالت از این خطاهای انسانی لطمه نبیند.

 
در این راستا رایی‌ که از سوی دادگاه‌های عمومی و انقلاب صادر می‌شود قابل پیگیری و طرح دوباره در دادگاه تجدیدنظر است. در ادامه بیشتر با این دادگاه آشنا می‌شوید...

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]

بنا به ضرورت اجتماعی و برای تنظیم بهتر روابط زوجین در نهاد خانواده، شرایطی از سوی طرفین در ضمن عقد نکاح مقرر می‌شود که امروزه در اسناد نکاح به صورت چاپی برخی از رایج‌ترین شرایط آن بیان می‌شود.

 در زمره‌ شروط معمول ضمن عقد نکاح، شرط موصوف به «تنصیف دارایی» است. بر اساس این شرط، زوج با تحقق شرایطی، باید تا نصف دارایی خویش شامل دارایی‌های منقول یا غیرمنقول را که در زمان زوجیت به دست آورده است، زمان طلاق به همسرش بدهد. در گفت‌و‌‌گو با كارشناسان حقوقی به بررسی این شرایط می‌پردازیم...

ادامه مطلب
: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 214
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 207602
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید